2012-03-02 ? 21:27:48

Fotografering med vän!

Som rubriken lyder så var jag och fotade en vän till mig och hennes ponny idag! Vi var uta ca en/ en & ½ timme, blåsigt värre var det men det var kul! Bilderna blev helt ok men eftersom ponnyn var lite väl på hugget så blev inte bilderna sådär avslappnat fina men väldigt fina ändå, han är verkligen en iögonfallande ponny eller vad man säger ;D Han drar blickarna till sig iaf! :) Som sagt så var vi inte ute så länge pga en liten händelse som hände lite tidigare, vilket jag inte behöver gå in på mer i detalj ;P

Kul var det som sagt, det var skönt att ha ett direkt motiv att få i uppg. att fota! Annars, som under den senaste tiden, har jag rätt svårt att komma på ett intressant och bra motiv att ta bilder på. Så detta var nog rätt bra för mig ;) Tillfälligt iallafall, haha!

Men vill ha mer motivation ändå, då blir ju bilderna så mycket bättre och jag vill inte lägga ut riktigt halvdanna bilder "bara för att fylla ut" eller nått sånt! Därför som det inte kommit något på myyycket länge, tyvärr :( Men men, den kommer antagligen fram mot våren, som på tal om, håller på o smyga sig fram här! Härligt är bara förnamnet och jag lääängtar! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild